Denný rodinný seriál Mama na prenájom si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz väčšiu popularitu, v pondelok 23. januára 2023 v oboch hlavných cieľových skupinách prepísal všetky svoje doterajšie rekordy a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Nový podvečerný divácky hit dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší rating 8,0 % a rovnako aj rekordný trhový podiel 29,2 %. V rebríčku sledovanosti patrila Mame na prenájom dokonca až druhá priečka a predstihla tak akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 47,3 %.
Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si v pondelok vychutnalo celkovo 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež aktuálne najlepší výkon tohto čoraz obľúbenejšieho seriálu. Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Mama na prenájom na diaľku porazila prime-time seriál Hranica na TV Joj. V čase vysielania mala dosah až na 538-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 8,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 555-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 872-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Štvoricu divácky najúspešnejších pondelkových programov dotvárajú nasledujúce večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,8 % / share 26,1 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,9 % / share 22,6 % v CS 12-54).
Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Prvé Televízne noviny (rating 4,6 % / share 24,9 % v CS 12-54) a Reflex (rating 5,0 % / share 24,2 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Top Star (share 9,0 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 10,8 % v CS 12-54).
Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 29,0 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 14,3 % z divákov pri obrazovkách.
Skupina Markíza v pondelok obsadila aj najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc vďaka televízii Dajto a obľúbeným komediálnym seriálom Susedia (rating 1,7 % / share 5,6 % v CS 12-54) a M*A*S*H (rating 1,6 % / share 6,2 % v CS 12-54).
Ďalšie ohromujúce víťazstvo si v nedeľu 22. januára 2023 pripísala na konto dlhoročne úspešná relácia Na telo. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejšou politickou diskusiou na celom trhu, pričom konkurenciu nechala v ďalekom závese.
Moderátor Michal Kovačič uplynulú nedeľu v štúdiu privítal predsedu parlamentu a hnutia Sme rodina Borisa Kollára a predsedu strany SaS Richarda Sulíka. Divácky atraktívny diskusný duel na horúce politické témy dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine fantastický rating 7,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 32,0 %. Zároveň išlo o štvrtý najsledovanejší program v rámci nedeľnej ponuky všetkých slovenských staníc.
Na telo pritiahlo k obrazovkám TV Markíza excelentných 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V rámci nedele mu v tejto univerzálnej cieľovej skupine patrilo rovnako štvrté miesto v rebríčku sledovanosti a v čase vysielania malo dosah dokonca až na 716-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA