Najúspešnejší seriál sezóny Druhá šanca má za sebou veľké finále 1. série, konkurencii opäť nedal šancu

03. 05 2022 11:32 |
Druhá šanca
Druhá šanca Foto: TV Markíza

Ďalšími divácky najúspešnejšími programami pondelka boli večerné spravodajské relácie TV Markíza, tradične zabodoval aj turecký romantický seriál Láska na prenájom na obrazovkách televízie Doma.

Seriálový megahit Druhá šanca si aj so záverečnou 16. premiérovou epizódou 1. série doslova podmanil divákov televízie Markíza. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 2. mája 2022 stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 10,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,1 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,1 % a film Studniarova dcéra na Jednotke RTVS podiel na trhu 4,9 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe v pondelok prilákal k obrazovkám fantastických 590-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 715-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Všetkých 16 epizód Druhej šance zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci priemerný rating 10,7 % a trhový podiel 28,6 %. Každý pondelkový večer si k obrazovkám TV Markíza sadalo v priemere 585-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá šanca sa tak v aktuálnej jarnej televíznej sezóne stala jednoznačne najsledovanejším a najobľúbenejším pôvodným seriálom. Diváci sa na 2. sériu, ktorá prinesie nové zaujímavé príbehy v ďalších 16 epizódach, môžu tešiť už túto jeseň.

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,6 % / share 26,0 % v CS 12-54), Športové noviny (rating 7,1 % / share 23,5 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,2 % / share 23,4 % v CS 12-54).

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 507-tisíc divákov. Televízne noviny sledovalo v pondelok 417-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli až 715-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na čele pondelkového rebríčka sledovanosti menších staníc sa umiestnila televízia Doma s ďalšou premiérovou epizódou mimoriadne obľúbeného tureckého romantického seriálu Láska na prenájom, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala výborný rating 1,8 % a trhový podiel 5,2 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 27,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza