Nový komediálny seriál Šťastní vs. Šťastní odštartoval ako najsledovanejší program dňa

13. 01 2022 13:24 | TS
Šťastní vs. Šťastní
Šťastní vs. Šťastní Foto: TV Markíza

Akékoľvek stredajšie programy konkurencie porazil v cieľovej skupine 12-54 aj podvečerný seriálový hit Oteckovia.

Akékoľvek stredajšie programy konkurencie porazil v cieľovej skupine 12-54 aj podvečerný seriálový hit Oteckovia. Zabodovali tiež večerné spravodajské relácie a obľúbený seriál Láska na prenájom na Doma.

Televízia Markíza v stredu 12. januára 2022 úspešne odštartovala svoju v poradí už druhú tohtoročnú seriálovú novinku. Komediálny seriál s názvom Šťastní vs. Šťastní si so svojou prvou premiérovou epizódou vyslúžil nielen fantastickú divácku odozvu na sociálnych sieťach, najmä sa však v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal absolútne najsledovanejším stredajším programom v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine dosiahol nový komediálny seriál trhového lídra výborný rating 8,7 % a trhový podiel 23,4 %. Aj v rámci univerzálneho publika Šťastní vs. Šťastní porazili konkurenčný seriál Hranica na obrazovkách TV Joj, keď si skvelú zábavu v hviezdnom hereckom obsadení vychutnalo celkovo 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Slovenská adaptácia úspešného ruského seriálu Ivanovy-Ivanovy mala v čase vysielania dosah až na 602-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ďalšie dve priečky v stredajšom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 8,5 % / share 26,1 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,3 % / share 26,2 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí sa na Markíze v širšej cieľovej skupine 12+ stali s 534-tisíc divákmi pri obrazovkách celkovo najsledovanejším programom dňa, sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 518-tisíc divákov.

Akékoľvek programy konkurencie v stredajšom rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol aj podvečerný seriálový hit Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 si pripísal skvelý rating 7,4 % a nadpriemerný trhový podiel 26,8 %. Ďalšie príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov pritiahli k obrazovkám celkovo 404-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je o viac než 100-tisíc divákov vyšší počet, ako v prípade konkurenčnej šou Bez servítky na TV Joj.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc suverénne obsadila televízia Doma s tureckým seriálovým hitom Láska na prenájom. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla vynikajúci rating 2,6 % a trhový podiel 7,2 %, nasledujúca druhá časť zaznamenala takmer totožný rating 2,5 % a doposiaľ rekordný trhový podiel 8,9 %. Obľúbený romantický seriál bol v čase vysielania dokonca trojkou na trhu. V rámci univerzálneho publika zasiahol až 245-tisíc resp. 227-tisíc divákov pri obrazovkách (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza