Úspešný štart seriálovej novinky Druhá šanca, podvečer suverénne kraľovali obľúbení Oteckovia

11. 01 2022 15:29 | TS
Druhá šanca
Druhá šanca Foto: TV Markíza

V pondelok sa však výborne darilo aj večerným spravodajským reláciám TV Markíza.

V pondelok sa však výborne darilo aj večerným spravodajským reláciám TV Markíza, na obrazovkách stanice Doma opäť výrazne zabodoval nový turecký romantický seriál Láska na prenájom.

Výborná sledovanosť a mimoriadne pozitívne divácke ohlasy. Televízia Markíza v pondelok, 10. januára 2022, úspešne odštartovala svoju prvú tohtoročnú seriálovú novinku s názvom Druhá šanca.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 skvelý rating 9,4 % a trhový podiel 24,2 %. Druhá šanca zviedla naozaj tesný a vyrovnaný súboj s novým seriálom konkurencie, rozdiel v tejto najdôležitejšej cieľovej skupine činil iba zanedbateľných 9-tisíc divákov. Výrazne tiež zabodovala vo veľkých mestách, v rámci ktorých zaznamenala trhový podiel až 40,0 %.

Celkovo si úvodnú epizódu Druhej šance vychutnalo 529-tisíc divákov starších, pričom v čase vysielania zasiahla až 759-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ďalšie desaťtisíce videní si nový seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe pripísal v rámci streamovacej služby VOYO, ktorej predplatitelia mali prvú epizódu k dispozícii exkluzívne v týždňovom predstihu.

Druhá šanca zožala tiež naozaj nadšené reakcie divákov v diskusiách na sociálnych sieťach, v ktorých oceňujú najmä excelentné herecké výkony, kvalitu produkcie a pútavý príbeh, ktorý bol inšpirovanými skutočnými udalosťami. Seriál je vysoko hodnotený aj v rámci prvých novinárskych recenzií a internetových filmových databáz.

Najsledovanejším spravodajským programom na celom trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo včerajšie vydanie výborný rating 9,5 % a nadpriemerný trhový podiel 27,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na obrazovkách TV Markíza nenechalo ujsť 568-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj ďalšie večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 9,3 % / share 27,2 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,4 % / share 20,6 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 563-tisíc a športové spravodajstvo 396-tisíc divákov (CS 12+).

Podvečer na obrazovkách TV Markíza odštartovala nová séria mimoriadne obľúbeného rodinného seriálu Oteckovia, ktorú obohatili nové postavy a zápletky, a nechýbali ani humorné situácie a ďalšie nečakané zvraty v osudoch hrdinov. Prvá časť v rámci jarnej sezóny suverénne zvíťazila s vynikajúcim ratingom 8,0 % a nadpriemerným trhovým podielom 26,7 % v cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám pritiahla celkovo 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc ovládla v pondelok televízia Doma. Prvé miesto patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách tureckému romantickému seriálu Láska na prenájom, konkrétne druhej epizóde z pravidelnej večernej dvojporcie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla excelentný rating 2,0 % a nadpriemerný trhový podiel 7,6 %. Obzvlášť však zabodovala v rámci cieľovej skupiny mladých žien 12-34 (share 16,4 %) a v Prešovskom kraji 12-54 (share 20,2 %). V čase vysielania mala dosah až na 230-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 27,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 28,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza