SuperStar naberá na sile, v piatok večer opäť jasne zvíťazila

13. 09 2021 10:30 | tlačová správa
SuperStar - porota
SuperStar - porota Foto: Markíza

Obľúbená reality šou Utajený šéf si v stredu poradila so štartom konkurenčnej talentovej šou, podvečerný seriálový hit Oteckovia zaznamenal rekordný tohtoročný trhový podiel.

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar sa v piatok, 10. septembra 2021, stala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla dlhoročne obľúbená šou výborný rating 8,0 % a rovnako aj trhový podiel 27,1 %. Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol o 2,3 percentuálneho bodu.

SuperStar v čase vysielania porazila konkurenčné programy, film Aladin zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 13,4 % a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 15,7 %. Doslova si však podmanila najmä mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré jej v čase vysielania zabezpečili trhový podiel 43,1 %.

Druhý zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov SuperStar si nenechalo ujsť celkovo 416-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou ide o nárast o 30-tisíc divákov. Hľadanie novej česko-slovenskej speváckej hviezdy malo v čase vysielania dosah až na 754-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V stredu, 8. septembra 2021, sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc stala v cieľovej skupine 12-54 populárna reality šou Utajený šéf. S ratingom 6,5 % a trhovým podielom 21,3 % porazila aj štart konkurenčnej talentovej šou. V čase vysielania mala dosah na 593-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najviac divákov si v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách pozrelo večernú reláciu Počasie (rating 8,2 % / share 29,8 % v CS 12-54), pri obrazovkách Markízy ich v tom čase bolo dovedna 498-tisíc (CS 12+). Zabodovala však aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 6,8 % / share 28,9 % v CS 12-54), ktorá sa umiestnila na druhej priečke v stredajšom rebríčku sledovanosti.

Podvečerné vysielanie aj v stredu ovládol rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,4 % a doposiaľ rekordný tohtoročný trhový podiel 32,1 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 13,4 %.

PR oddelenie skupiny Markíza