Návrat originálnej zábavnej šou 2 na 1 porazil konkurenčný výpravný seriál

01. 04 2021 11:35 | Tlačová správa
2 na 1 s Matejom „Sajfom“ Cifrom
2 na 1 s Matejom „Sajfom“ Cifrom Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

Najlepšia stredajšia zábava je na obrazovkách televízie Markíza! Obľúbená zábavná šou 2 na 1 potvrdila svoje kvality aj v ostrej konkurencii ťažiskového seriálu konkurencie a v stredu, 31. marca 2021, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Prvá tohtoročná premiérová epizóda autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla s exkluzívnym hosťom, obľúbeným moderátorom Matejom „Sajfom“ Cifrom, dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 víťazný rating 8,1 % a trhový podiel 23,0 %.

Večer plný bláznivých úloh, zaujímavého rozprávania a skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám trhového lídra celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 10,5 % a trhový podiel 31,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 572-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 8,8 % a trhový podiel 29,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 520-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,1 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)