Nový seriál Najhorší týždeň môjho života pokračuje vo víťaznom ťažení

15. 01 2021 12:51 | TS
Najhorší týždeň môjho života
Najhorší týždeň môjho života

Najsledovanejšími štvrtkovými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali spravodajské relácie Počasie a Televízne, podvečeru tradične kraľoval seriálový hit Oteckovia.

Seriálová novinka Najhorší týždeň môjho života si udržala priazeň divákov televízie Markíza aj s druhou premiérovou epizódou, ktorá sa vo štvrtok, 14. januára 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahol hviezdne obsadený komediálny seriál naďalej výborný rating 9,7 % a nadpriemerný trhový podiel 24,3 %. Doslova si však podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 38,3 %. Ďalšiu dávku vtipných nedorozumení a trapasov v predsvadobnom týždni mladého páru v hereckom podaní Kristíny Svarinskej a Romana Poláčika si vychutnalo celkovo 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Počasie (rating 11,1 % / share 29,1 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 11,0 % / share 29,1 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 639-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 622-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal vysoko nadpriemerný rating 9,6 % ako aj trhový podiel 29,7 %, pričom v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma zabodovala pravidelná večerná dvojporcia tureckého romantického seriálu Spútaný motýľ (rating 2,1 % / share 5,3 % a rating 2,0 % / share 6,0 %). V širšej cieľovej skupine 12+ obe epizódy dorovnali doposiaľ rekordných 163-tisíc divákov a stali sa najsledovanejšími štvrtkovými programami v rámci ponuky menších staníc.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 27,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 28,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)