Sestričky sa rozlúčili na svojom absolútnom maxime, s rekordom sezóny aj Oteckovia

04. 11 2020 12:52 | TS
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny, vynikajúco si však počínali aj ďalšie spravodajské relácie TV Markíza.

Televízia Markíza aj v utorok, 3. novembra 2020, pokračovala v sérii triumfálnych víťazstiev. Záverečná epizóda 3. sezóny mimoriadne obľúbeného seriálu Sestričky opäť prekonávala rekordy a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky jesenný ratingový rekord 11,3 % a zároveň aj najvyšší trhový podiel 28,6 %, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčnú programovú ponuku. Seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 11,5 % a 14,0 %, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 7,3 % a 7,6 %.

Sestričky si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 45,6 %. Emotívne finále, ktoré poriadne otriaslo životmi štvorice sympatických zdravotných sestier, si nenechalo ujsť rekordných 609-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu seriálu v septembri 2018. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ ide zároveň o doposiaľ najsledovanejší nespravodajský program sezóny.

Divácky najúspešnejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie vysoko nadpriemerný rating 12,5 % a rovnako aj trhový podiel 32,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť až 712-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a piate miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,9 % / share 28,4 %) a Športové noviny (rating 9,2 % / share 23,4 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 628-tisíc a športové spravodajstvo 463-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Svoj jesenný rekord včera opäť pokoril podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý v utorkovom rebríčku sledovanosti predstihol akékoľvek programy konkurencie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala včerajšia epizóda Oteckov v rámci aktuálnej série rekordný rating 10,2 % a tretí najvyšší trhový podiel 32,9 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 12,4 %.

Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo v rámci aktuálnej jesennej sezóny taktiež rekordných 509-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a Oteckovia zároveň prvý raz v tejto sérii pokorili polmiliónovú hranicu.

Akékoľvek programy konkurencie predbehli v utorkovom rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 12-54 aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré zaznamenali skvelý rating 7,0 % a trhový podiel 31,8 %. Pozrelo si ich celkovo 452-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)