Horná Dolná v karanténe suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa

15. 05 2020 11:45 | TS
Horná Dolná v karanténe
Horná Dolná v karanténe Foto: TV Markíza

Voboch hlavných cieľových skupinách si vo štvrtok najviac divákov pozrelo reláciu Počasie, na obrazovkách televízie Doma výrazne zabodovali večerné turecké seriály.

Televízia Markíza pripravila vo štvrtok, 14. mája 2020, príjemné prekvapenie pre všetkých fanúšikov komediálneho seriálu Horná Dolná. Do vysielania zaradila špeciálnu premiérovú epizódu s názvom Horná Dolná v karanténe, ktorá divákom ukázala, ako prežívajú domácu izoláciu obyvatelia najznámejšej seriálovej dedinky. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná v karanténe výborný rating 9,8 % a trhový podiel 25,0 %. Konkurenčné programy značne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,2 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 4,9 %. Netradične natočený premiérový príbeh o tom, ako aj Hornú Dolnú ohrozuje nebezpečná nákaza, si vychutnalo celkovo 389-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Markíza bola silným trhovým lídrom aj s nasledujúcimi dvoma štandardnými epizódami Hornej Dolnej, prvá z nich dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 8,6 % a trhový podiel 23,7 %, druhá rating 5,4 % a trhový podiel 21,7 %. TV Joj výrazne podľahla s politickou diskusiou Na hrane (share 9,9 % v CS 12-54) a reláciou Sedem (share 7,1 % v CS 12-54), rovnako aj Jednotka RTVS s Mimoriadnymi správami (share 5,9 % v CS 12-54) a filmom Manželstvo s prestávkou (share 6,5 % v CS 12-54).

Celkovo najsledovanejším programom štvrtka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 11,1 % a trhový podiel 31,8 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 654-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Tretie a štvrté miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrili ďalším večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 9,5 % / share 29,8 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,2 % / share 25,6 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo 557-tisíc a športový sumár 436-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma výrazne zabodoval obľúbený turecký seriál Cennet, v čase vysielania bola včerajšia epizóda v oboch hlavných cieľových skupinách dokonca trojkou na trhu. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ seriál dorovnal svoj doposiaľ druhý najlepší výsledok, keď pritiahol k obrazovkám až 230-tisíc divákov. Aj v cieľovej skupine 12-54 obsadil prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc s nadpriemerným ratingom 2,7 % aj trhovým podielom 6,8 %. Ďalšie dve priečky patrili nasledujúcemu seriálu Kúsok zo mňa (rating 2,1 % / share 6,1 % a rating 1,8 % / share 7,4 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA 

Komentáre ( 0)