Rekordne sledovaná SuperStar najsledovanejším nespravodajským programom týždňa

23. 03 2020 13:50 | TS
SuperStar 2020
SuperStar 2020 Foto: TV Markíza

Na rekord vnedeľu siahala aj politická diskusná relácia Na telo, vsobotu si divákov podmanila premiéra dobrodružného filmu Pasažieri. Najvyššie priečky vrebríčkoch sledovanosti patrili cez víkend spravodajstvu.

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar sa v nedeľu, 22. marca 2020, stala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším nespravodajským programom celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla dlhoročne obľúbená šou doposiaľ rekordný rating 13,0 % a dorovnala svoj najvyšší trhový podiel 29,6 %. Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 1,2 percentného bodu a trhový podiel jej narástol o 3,3 percentného bodu.

SuperStar v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy, šou V siedmom nebi zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 14,3 % a seriál Hniezdo na Jednotke RTVS dosiahol podiel na trhu 17,1 %. Šiesty zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov si nenechalo ujsť rekordných 564-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou ide o nárast o 48-tisíc divákov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v nedeľu v rámci cieľovej skupiny 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, dosiahla vysoko nadpriemerný rating 15,1 % a trhový podiel 31,8 %. Sumár najdôležitejších informácií z domova i zo sveta TV Markíza sprostredkovala 763-tisíc divákom starším ako 12 rokov. V širšej cieľovej skupine 12+ patrilo prvé miesto v nedeľnom rebríčku sledovanosti nasledujúcej relácii Počasie, ktorú si pozrelo až 793-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s excelentným ratingom 14,8 % a trhovým podielom 32,4 %.

Ďalší výrazný úspech si pripísala popoludňajšia politická talkšou Na telo s moderátorom Michalom Kovačičom, včerajšie vydanie, ktorého hosťami boli nový slovenský premiér Igor Matovič, minister hospodárstva Richard Sulík a jeho predchodca Peter Žiga, pritiahlo k obrazovkám až 685-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od obnovenia relácie v septembri 2018. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo Na telo vo svojej súčasnej ére taktiež druhý najvyšší rating 11,0 % a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 33,4 %. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo zároveň o suverénne najsledovanejšiu politickú diskusiu uplynulého týždňa.

V sobotu, 21. marca 2020, na obrazovkách TV Markíza výrazne zabodovala slovenská premiéra výborného dobrodružného filmu Pasažieri, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 11,4 % a trhový podiel 26,8 %, vychutnalo si ho 450-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala druhý najvyšší tohtoročný rating 15,8 % a taktiež aj druhý najlepší trhový podiel 34,9 %. Aktuálne informácie o počasí si v sobotu nenechalo ujsť až 818-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najlepší tohtoročný výkon relácie.

Druhé miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadili taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 15,0 % a trhový podiel 32,0 %. Hlavnú spravodajskú reláciu sledovalo 777-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre ( 0)