Sestričky zabodovali a porazili konkurenčnú talentovú šou

04. 09 2019 13:14 | TS
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

Podvečer opäť nedali konkurencii šancu megaúspešní Oteckovia, celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok stali Televízne noviny.

Na obrazovky televízie Markíza sa v utorok, 3. septembra 2019, s úspechom vrátil obľúbený pôvodný seriál z nemocničného prostredia Sestričky. Úvodná epizóda 2. série sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahli Sestričky nadpriemerný rating 8,3 % a trhový podiel 24,2 %, pričom v čase vysielania porazili talentovú šou konkurencie. Obzvlášť si podmanili mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 38,2 %.

Ďalšie zaujímavé osudy štyroch zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 401-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspela aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 6,8 % a trhový podiel 24,6 %.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si oproti pondelku výrazne polepšil s ratingom 8,2 % a trhovým podielom 37,1 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,6 %. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 406-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 8,6 % a trhový podiel 31,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Počasie (rating 8,5 % / share 29,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,1 % / share 26,7 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)