Kultoví Susedia najsledovanejším programom pondelka

09. 04 2019 12:30 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v pondelok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večernému spravodajstvu a seriálu Oteckovia.

Dnes už legendárny komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 8. apríla 2019, stal na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla premiérová epizóda s názvom Zlatá svadba druhý najvyšší tohtoročný rating 9,8 % aj trhový podiel 27,1 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 494-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej 6. série.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 9,4 % a trhový podiel 29,9 %. Aktuálne informácie o poveternostnej situácii na Slovensku i vo svete si nenechalo ujsť 548-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skvelé výsledky zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Športové noviny (rating 8,9 %/share 26,5 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,7 %/share 32,4 % v CS 12-54), ktoré v rebríčku sledovanosti obsadili tretie a štvrté miesto.

Päticu najsledovanejších pondelkových programov uzatvára podvečerný seriálový megahit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 7,4 % a trhový podiel 38,0 %. Konkurenčná súťaž Lucky room zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 7,1 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších televíznych oteckov si nenechalo ujsť 390-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,6 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)