Susedia najsledovanejším programom dňa s rekordom sezóny

06. 11 2018 12:35 | Tlačová správa
Susedia sa tešia z čerstvého prírastku
Susedia sa tešia z čerstvého prírastku Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v pondelok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj Oteckom a večernému spravodajstvu.

Nové časti kultového komediálneho seriálu Susedia na obrazovkách televízie Markíza týždeň čo týždeň potvrdzujú svoju pozíciu nehasnúceho diváckeho fenoménu. Premiérová epizóda s názvom Pôrod dosiahla v pondelok, 5. novembra 2018, v rámci aktuálnej jesennej sezóny rekordnú sledovanosť v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa Susedia stali jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s najvyšším ratingom 11,1 % od septembrového štartu 5. série a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 28,4 %.

Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 537-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je zatiaľ taktiež rekordný jesenný výsledok. Susedia včera najviac zaujali mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 47,0 %.

Druhá priečka v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrila v rámci cieľovej skupiny 12-54 mimoriadne úspešnému podvečernému seriálu Oteckovia, ktorý zaznamenal vysoko nadpriemerný rating 10,0 % aj trhový podiel 37,1 %. Konkurenčná súdna šou oslovila v rovnakej cieľovej skupine 9,6 % divákov pri obrazovkách. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 511-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií si najlepšie počínali Televízne noviny, ktoré sa umiestnili na treťom mieste v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 9,2 % a trhový podiel 26,8 %. V širšej cieľovej skupine 12+ sa hlavná spravodajská relácia TV Markíza stala druhým najsledovanejším programom dňa, keď si ju nenechalo ujsť 560-tisíc divákov.

Výborné výsledky však dosiahli aj nasledujúce relácie Počasie (rating 9,1 %/share 25,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,7 %/share 23,4 % v CS 12-54), ktoré obsadili štvrté a piate miesto.

Medzi menšími stanicami bola v pondelok najúspešnejšia televízia Doma s obľúbeným seriálom z lekárskeho prostredia Dobrý doktor, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,7 % a trhový podiel 4,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,7 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)