13. 03 2017 12:20 | Tlačová správa

Tvoja tvár znie povedome najsledovanejším nespravodajským programom nedele!

Skupina Markíza bola v posledný deň uplynulého týždňa trhovým lídrom celodenne aj v prime-time.

Tvoja tvár znie povedome
Tvoja tvár znie povedome Foto: TV Markíza

Fantastické premeny slovenských celebrít na svetoznáme osobnosti, hviezdna porota, obľúbený moderátor Martin „Pyco“ Rausch a najmä vynikajúca zábava - táto kombinácia si aj v nedeľu, 12. marca 2017, podmanila divákov televízie Markíza.

Druhá premiérová epizóda tretej série jedinečnej šou Tvoja tvár znie povedome sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rebríčku sledovanosti tak predstihla pôvodný seriál konkurencie.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla obľúbená zábavná šou vysoko nadpriemerný rating 9,6 % aj trhový podiel 29,1 %. Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom sympatickej herečky Viktórie Valúchovej za brilantné stvárnenie legendárnej americkej speváčky Etty James, si nenechalo ujsť celkovo 468-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tvoja tvár znie povedome obzvlášť zabodovala v kategórii mladých žien 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 43,2 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v nedeľu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 23,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,6 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?
Máte otázku súvisiacu s vysielaním televízie Doma? Napíšte nám ju.

Ďakujeme za Vašu reakciu.