17. 02 2017 13:55 | Tlačová správa

HÝBSA Slovensko: Zdravý životný štýl a radosť z pohybu

Televízia Markíza v spolupráci so spoločnosťou Be Cool a partnerom projektu BILLA Slovensko predstavujú výnimočný projekt pre celú rodinu - HÝBSA Slovensko.

HÝBSA Slovensko
HÝBSA Slovensko

Spôsob života a trávenia voľného času sa v posledných desaťročiach výrazne zmenil. Nové technológie v mnohom zjednodušili a zlepšili naše životy, ale zároveň, najmä deti, odtiahli od pohybových aktivít, ktoré boli pre generáciu ich rodičov a starých rodičov samozrejmosťou.

Cieľom projektu HÝBSA Slovensko je prístupnou, hravou a najmä zábavnou formou ukázať, že zdravý životný štýl nie je niečo, čo by človeka v živote obmedzovalo, ale naopak, čo môže priniesť množstvo príjemných chvíľ.

„Sme hrdí, že sa nám podarilo priniesť projekt, ktorý je určený pre všetky vekové kategórie a ktorý spája rodiny pri spoločných aktivitách," hovorí generálny riaditeľ televízie Markíza Matthias Settele.

HÝBSA Slovensko nie je o spĺňaní nominačných kritérií na olympiádu a nie je ani o varení jedál zo surovín, ktorých názvy ani nedokážeme vysloviť. Je o tom, že si znova nájdeme čas sami pre seba, svoju rodinu a priateľov, pretože aj prechádzka v parku, hádzanie si lopty a varenie so starou mamou nám prinesie do života tak potrebnú rovnováhu.

Ambasádormi projektu budú obľúbené tváre televíznej obrazovky - moderátorka Telerána Lenka Šóošová, moderátor Televíznych novín Patrik Švajda a najobľúbenejšia svokra na Slovensku - Gizka Oňová. Zároveň sú to však mama, otec a stará mama, ktorí si veľmi dobre uvedomujú, aké dôležité je učiť sa už od detstva mať rád pohyb a tešiť sa zo zdravých vecí v živote. V rámci aktivít HÝBSA Slovensko sa však deti a ich rodičia môžu tešiť aj na ďalšie osobnosti, či už hercov, spevákov alebo moderátorov, ktorí ich spolu s organizátormi projektu budú formou atraktívnych akcií sprevádzať svetom zdravého životného štýlu.

V priebehu nasledujúcich mesiacov sa rodičia, starí rodičia a deti môžu tešiť na viacero akcií, ktoré pripravujeme v rámci celého Slovenska - prvú z nich už v máji v Bratislave a ďalšie budú nasledovať vo Zvolene, Prešove, Žiline a Poprade. Vyvrcholenie pilotného ročníka projektu bude v septembri v Šamoríne. Každý týždeň budeme divákom v rámci Telerána predstavovať rôzne súvisiace témy ako varenie, cvičenie, voľnočasové aktivity, ale aj rady lekárov a iných odborníkov.

Je pre nás veľmi dôležité, aby sa aj pohybové aktivity opäť stali súčasťou života dnešných detí. Aby nemali pocit, že šport je len o víťazstvách v súťažiach, ale že je najmä o radosti, čase strávenom s kamarátmi a rodinou. Pretože vďaka pohybu a vyváženej strave sa v neskoršom veku vyhnú mnohým nepríjemným zdravotným komplikáciám. Aj vďaka tomuto projektu sa tak pre nich zdravý životný štýl stane samozrejmosťou. Vďaka výťažku zo sprievodných aktivít budeme vedieť pomôcť realizovať prospešné projekty určené tým, ktorým zdravie tak veľmi chýba - deťom na detskej onkológii," povedala predsedníčka správnej rady Nadácie Markíza Marianna Trnavská.

„Sme šťastní, že môžeme byť súčasťou naozaj unikátneho projektu, ktorý nie je venovaný iba deťom, ale našim spoločným cieľom je prostredníctvom HÝBSA Slovensko rozhýbať čo najviac rodín po celom Slovensku. V tomto projekte budú veľmi dôležití aj samotní rodičia, ktorí sú rozhodujúcim faktorom v tom, čo dieťa robí, či a ako športuje, kedy chodí spávať a ako sa stravuje. Myslím si a dúfam, že rodičia si HÝBSA Slovensko obľúbia a deti s nami zažijú neopakovateľné zážitky. Určite sa je na čo tešiť," hovorí Peter Pukalovič, riaditeľ Be Cool.

Vznik projektu by nebol možný bez významnej finančnej pomoci spoločnosti BILLA Slovensko. „Aktívne vyhľadávame príležitosti, ako spájať spoločnosť BILLA so zmysluplnými projektmi, ktoré sledujú rovnaký cieľ ako my, osvetu zdravého životného štýlu. HÝBSA Slovensko nás zaujalo originálnym konceptom ako aj témou, ktorá je veľmi aktuálna. Dnes je pohodlnejšie pre deti tráviť popoludnia po škole pred počítačom. Poďme to zmeniť tak, aby deťom vysedávanie doma pripadalo ako tá nudnejšia možnosť trávenia voľného času," dodala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA Slovensko.

Informácie o projekte budú pravidelne komunikované v rámci rannej šou televízie Markíza - Teleráno a dostupné budú aj na webovej stránke hybsa.markiza.sk, samostatnom profile na Facebooku (www.facebook.com/HYBSASlovensko) a na Instagrame (hybsaslovensko).


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?
Máte otázku súvisiacu s vysielaním televízie Doma? Napíšte nám ju.

Ďakujeme za Vašu reakciu.